Klachten
Indien u naar aanleiding van een bestelling of anderszins een klacht heeft kunt dit aan ons kenbaar maken via e-mail: info@nusierbestrating.nl onder vermelding van 'klacht + bestelnummer' of via de post. Via e-mail kunnen wij uw klacht het snelst afhandelen.
Uw klacht zal binnen 14 dagen inhoudelijk worden beantwoord.
U ontvangt geen automatische ontvangstbevestiging, maar klachten worden binnen uiterlijk 14 dagen inhoudelijk behandeld worden. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven. NuSierbestrating zal u dezelfde dag nog via e-mail van een reactie voorzien. Als er gebreken zijn aan een product adviseren wij u om een foto van het gebrek te maken en mee te sturen met een e-mail.
Oplossing
Wij streven er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Indien dit niet het geval is kunt u contact opnemen met de geschillencommissie thuiswinkel. Deze commissie zal optreden als bemiddelaar en proberen een oplossing te bereiken. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan zal de geschillencommissie een (bindende) uitspraak doen.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
Bedrijfsgegevens
Maasdijk 7
6629KD Appeltern
E-mail: info@nusierbestrating.nl
Telefoon: 085-0043641